Aug-Okt 09

Fortsätter med del 3 av min årssume, här är del 1 och del 2.

Augusti:

En hel sommar uppe i skogen gav en del konsekvenser. Detta är ett blogginlägg från den 7de aug:


Vet inte vad dåliga såpor gör med mig men jag blir väldigt känslosam, haha! Dock får jag ju säga att svenska paradise hotel suger i jämförelse med den danska. Pinsamt dålig planering och typ noll action. Så, nu har jag äntligen fått sagt det. Börja inte snacka om min konstiga svenska i inlägget, eh, "sitt rätt"? "bästa i världens"? Förstår inte i heller.




Nina och jag åkte till Helsingborg och träffade pappa, sandra, cóte, rodrigo och adam igen. Vi åt ute på bufé och när vi kom hem satt pappa, jag och nina mest ute på balkongen och pratade. Kul att träffa dem igen.



- Åh vilket stort glas jag får
- Det är för du är så stor i käften


Jag fyllde år och fick se Harry Potter och halvblodsprinsen på bio för andra gången. Kan inte fira sin födelsedag på ett bättre sätt än att se Harry Potter.
















Malmöfestivalen var det roligaste på hela året, helt klart. Men det går inte direkt att ha tråkigt när man är med Nicole och Fia. De är bäst, puss! Dessa band och artister hann jag i alla fall se:

Yann Tiersen
Bullet
Dead by April
The Sounds
Gang of four
Promoe
Christian Waltz


Vissa är jag mindre stolt över att ha sett, haha, men ändå! Vad gör man inte för sina vänner? Bäst av allt var vakten på bilden längst ner. Han var så jävla söt. Läs mer om malmöfestivalen här.

September:


Började läsa japanska i skolan. Hoppade dock av i december, haha! Fast jag har mina andledningar.


Började sjunga hos Annette och detta är verkligen det bästa valet jag gjort detta året. Annette har lärt mig sjukt mycket inte bara inom sång utan om annat också och jag är så sjukt tacksam för att hon hjälpt mig så mycket.


Blev besatt av Heath Ledger och Jokern. Som vanligt när jag blir besatt av något sitter jag och youtubar i timmar. Hittade The jokers blogs rätt snabbt och var fast. Detta är så sjukt klockrent så jag vet inte.








Åkte till Oslo för att se Tori Amos. Jag bodde hos Sheryl under tiden, jättetack för att jag fick det! Det var kul att träffa henne igen eftersom vi ses så sällan numera och Tori Amos var helt klart värd resan. Läs mer om resan eller konserten.

Sen hände det inte mer kul än att jag hamnade på psyk i fyra veckor... Hehe... Försöker hela tiden skämta om det men det är tydligen bara jag som tycker det är kul, well well!

Oktober:



Skrattar alltid åt mina egna skämt. Denna är epic.





Sen hände det nog inte så mycket mer i Oktober. Jag gick på min praktik som sagt, såg soap&skin, sjöng och gick på bio. Var almänt deppig för att min praktik var lite tråkigt. Fick dock vara med om några självmordsförsök men det var väl de enda roliga, haha! Cheer up.

Kommentarer
Postat av: pelle

hahah, det är jävligt illa om man garvar till Tvåp och en halv män ;D

2010-01-08 @ 22:50:20
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0