Maj-Juli 09

Vet att det börjar bli lite tjatigt nu med alla år 2009listor överallt och framför allt på min blogg. Jag är en jäkel på såna listor! Men jag tycker det är så kul att gå tillbaka och kolla senare. Hatar mig själv för att jag knappt gjorde något förra året, jävla as.

DÄRFÖR.
Gör jag en del 2 här över året som gått. Maj-juli är väl helt ok.

Maj. (Var väl typ här mitt år började?)






Det var väl valborg har jag för mig. Vi åt korv med bröd och jag var lyckligast i världen eftersom jag fick låna Nicoles snygga adidasjacka som jag för tillfället har lånat sen dess, typ. Haha! Ingen verkar fatta den otroligt fina skånskan men det känns mer bra än dåligt. Då kan vi ju faktiskt prata skit om alla svenskar utan att de förstår vad vi säger.




Såg Jean-Michel Jarre i malmö! Det var förjävla coolt! Läs och se mer bilder här.



Åkte till Falun och träffade Maxxie. Jättefint var det!
Mest av allt saknar jag de fina håret.







När jag åkt hem från Falun så åkte jag in till Christiania i Danmark med Fia och såg IAMX. Christiania är ju känt för att vara världens knarkarställe så det var jävligt läskigt men mysigt och coolt samtidigt. Hur som helst, heeelt heelt fantastiskt. Som de flesta vet är jag helt såld på Chris! Blev inte mindre efter att ha sett honom live. Längtar så till mars!

Juni.



Hade skolavslutning och fick mitt efterlängtade sommarlov! Dock var det också nu som Anna tog studenten (Hon valde att läsa fortare och alltså gå ut ett år tidigare) Skittradigt tycker jag.





På sommarlovet åkte jag upp till Höör och spenderade nästan hela sommaren där uppe. Vi har sommarstuga där nämligen! Så mysigt att vara själv mitt ute i skogen. Laga mat när man vill, sjunga som fan när man vill osv! Hann dessutom läsa ut 27 böcker under sommarlovet, helt jävla sinnessjukt.

Juli






- kanske inte så bra att lägga den här, då blir den
helt svart och så får man cancer
- ers, lite cancer har väl ingen dött av?


Tog ett Hööruppehåll för att åka upp till Göteborg/Vänersborg och träffa en del skitfina människor! Träffade först Tobias som jag pratat med över internet i några år nu för första gången! Vi träffades bara en timme men vi gick ner till hamnen, drack kaffe och pratade! Superfint. Efter det skulle jag till Vänersborg och kampa med fyra människor jag aldrig träffat förut, haha! Nämen, så roligt och fint var det. Läs om det här. En sak som jag inte tagit upp där är en sak jag kom på för någon dag sen när Jennie la upp en video med IAMX (älskar när jag lyckas få andra att gilla det jag gillar<3)

Det var kväll och vi skrämde upp oss hela tiden och sa att det skulle stå en gubbe bland träden och titta på oss. Såklart blev alla skiträdda och helt plötsligt så tyckte alla att det såg ut som att det stod en gubbe vid vårt tält. Marielle och Ida skulle springa och hämta en ficklampa och just då, tror ni inte låten "Im terrified" spelas i bakgrunden? Och Chris sjunger "I'M TERRIFIED!!!" hela tiden. Hahahaha. Sånt epic moment.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0