Januari-april 09

Tja!

Tänkte göra en årssúme som jag råkat göra till nån dålig vana vid detta laget. Försöker dock minska ner dem för varje år så att det inte ska bli för mycket men det är ju svårt att låta bli när man ser alla bilder, haha! Men jag försöker. Jan-april 09:

Januari 09




Jag tatuerade mig. Historien bakom den (sån måste man ju ha annars är man inte cool) finns att läsa här. Har fortfarande inte tagit någon ny bild på den så på bilden är den helt nygjord. Jaja, skitsamma? Jätteglad för min tatuering i alla fall. Det bästa med den är att jag inte ser den så jag kan inte tröttna på den - ibland glömmer jag till och med bort att jag har den och när jag kommer på det blir jag helt "OH... måste kolla om den finns kvar" Hahaha!

Upptäckte IAMX i januari också. Värt att poängtera.

Februari 09

Under februari hände i stort sätt inte ett skit? Jag gick ut på praktik på ett demensboende och levde livet där i fyra veckor. Kan ju inte påstå att det var något av det roligaste jag varit med om men vissa stunder var sjukt roliga. Som när en gubbe vill sätta sig vid fönstret av anledningen "Jag vill se på havet"... ... han trodde vi åkte båt.

Jag hann i alla fall med att se ut som en kines.


Mars 09

Var fortfarande på praktik. Fick reda på att världens bästa tant Edith dött. Hur många har jag berättar för om henne? Sjukt bästa tanten. Snacka om att göra intryckt. Hann inte med så mycket mer än praktiken + att renovera mitt rum. Vi rev ner väggen mellan två rum och gjorde ett stort till mig. Blev inte klart förrän i april men vi tar det här:







Superfint! Ser dock inte ut helt som på bilderna längre. Har en fin svart matta i ena rummet och så är alla småsaker fixade. Men jag är ju inte den bästa på att förnya bilder. Hehe...

Jag var tydligen på en konsert också. Inte så mycket värt att nämna om den konserten. Följde endast med för Fias skull. Men såhär tyckte jag ungefär om saken:



April 09

I april såg jag Jesper Rönndahl två gånger. Första gången med Lasse på Tivoli och andra gången med Nicole och Fia. Det var så sjukt jävla roligt. Det bästa av allt var ju när vi gick fram till Jesper efteråt och skulle få autografer!





Vi hade typ 5 min på oss att ta oss ner till stationen. Väldigt stressigt alltså. Såhär skrev Jesper på våra lappar.
Till fia: Slappna av, du hinner
Till mig: Du kommer aldrig hinna


Under April träffade jag även mina nya syskon för första gången. Vet inte vad man ska kalla dem för de är ju inga riktiga syskon och halvsyskon är ju också fel att säga men vi kör på de ändå.



OCH SEN... piercade jag septum. Helt plötstligt blev de helt okej att vara ful!

Under någon vecka var jag hos min syster i blekinge





Detta får räcka för denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0