True Blood



Idag skulle jag egentligen varit på min APU men jag råkade försova mig och vaknade av att min handledare ringde. Hon sa dock åt mig att stanna hemma idag, haha, så snäll! Trivs faktiskt jättebra på min APU, mycket tack vare personalen. De två senaste APUerna har personalen varit... inte dåliga men gamla och tradiga. Roligare med yngre så att man har något att prata om mer än barnbarn som är det enda gamlingar tänker på, haha!

Ska kolla på True blood nu, så sjukt spännande det var förra gången! Hatar all denna tjat om vampyrer hit och dit... när jag var i Stockholm var det typ bara böcker och filmer om vampyrer överallt. Kan de inte dö ut snart? (haha, skrattar irl<3) True Blood är det enda vampyrrelaterade som jag klarar av. Sjuuuuuuuukt bra!

Kommentarer
Postat av: PAAATE

"True Blood är det enda vampyrrelaterade som jag klarar av. Sjuuuuuuuukt bra!"



Duktig!

2010-03-18 @ 01:06:35
Postat av: Jennie

Är inte Hoyt och Jessica typ... sötast ever! åh, älskar dem <333

2010-03-18 @ 17:45:45
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/
Postat av: Neina

Hahah, ja, lite för mycket vampyrer har det blivit. Det liksom räcker en gång, man behöver ju inte göra överdriva. Fast ska bli kul att läsa vampyrkursen i sommar, hahah. ^^ Får väl ta och se True blood. Såg något avsnitt, men har inte riktigt fastnat.. får väl se ordentligt.

2010-03-18 @ 21:08:37
URL: http://neina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0