Ny blogg.

Hej

Jag tänkte såhär. Jag skriver ju så jävla många inlägg om musik som jag vet är jättetråkiga för vissa att läsa. Gillar man inte musiken så bryr man ju sig inte, i stort sätt. Därför har jag gjort en ny musikblogg! Ni kommer till den genom att trycka på länken/bilden i menyn. Den går inte att missa, heh. Ska försöka skärpa mig med denna bloggen nu och skriva mer om vad jag gör istället. Kommer lägga in något om musik också såklart. Är lite svårt att undvika men alla stora och långa inlägg om musik kommer hamna där istället.

Vet inte hur jag ska göra med konserter och sånt. Vill ju ha det här men fördelen med den andra är att bredden är större där så jag kan ha större bilder. Blir antagligen att jag lägger in allt på både när det kommer till den kategorin.

YAH. Var typ det. (Kommer lägga in lite gamla inlägg från denna i den nya musikbloggen ifall ni undrar varför de är samma inlägg.)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken då länk D:

2010-03-06 @ 02:16:34
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0