Bloodsport

Åh gud, skulle precis gå in på spotify och lyssna på Sneaker Pimps - Splinter och så såg jag att de äntligen, ÄNTLIGEN lagt in Bloodsport. Fattar ni hur irriterad jag har varit när folk har bett mig göra olika spotifylistor till dem och jag har velat ha med någon låt med Sneaker Pimps. Splinter i all ära (verkligen en av världens bästa skivor!) men de går inte att ta en låt från den skivan för att få folk att inse hur bra den är. Man måste höra hela skivan. Låtarna på Bloodsport kan stå för sig själva på ett helt annat sätt. MMM!!! Gå in och lyssna på den nu nu nu.

Top tre (tror jag. gud de går inte)
1. Bloodsport
2. M'aidez
3. Sick (okej kanske mest tack vare att den har världens snyggaste video. gud vad jag önskar att chris corner kunde se ut lite som en sportnörd igen. </3) åh! kan knappt tro att det är typ 10 dagar kvar tills jag får se honom igen! riktig fangirl varning men CHRIS CORNER!!!


Kommentarer
Postat av: annamania

ÄR DET SAAANT? Hahaha. Gud vad avundsjuk jag blir :(

2010-03-04 @ 12:16:50
URL: http://annamania.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0