APU

Idag var jag på min APU från 12-20:30. Gick ändå rätt fort även om kvällarna är ganska sega där... Min handledare berättade att i onsdes så skulle en boende damsuga sin lägenhet och när min handledare kommer in i rummet så ser hon att damsugaren är ute i hallen och patienten står med slangen (som hade åkt av damsugaren) längre bort och tror han damsugar, hahaha! Trodde jag skulle dö. Dem är så jävla söta!

Imorgon jobbar jag från klockan åtta till klockan SEX på kvällen. Kan ni tänka er. Sinnes!
+ Ser att min blogg lever sitt eget liv här. Orkar itne fixa med det nu dock, haha.

Kommentarer
Postat av: Neina

HAHAHAH

2010-03-21 @ 11:57:46
URL: http://neina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0