Kate

Fick denna kommentaren av Patrik på katen-i-vasken-inlägget "Hahaha, vasken nu också?" och kunde inte låta bli att leta upp lite bilder på alla konstiga ställen Katen valt att sova på under sitt liv.

När hon var liten skulle hon sova här. Förstår inte på vilket sätt eller hur det skulle vara skönt överhuvudtaget. (gud vad söt hon var när hon var liten. ååh dör lite inombords)





Men man blir ju större och får inte riktigt plats längre (även om hon kämpade tappert med att verkligen TRYCKA in sig bakom skärmen.) Men tillsist nöjde hon sig med att ligga såhär:





Jag blev lite irriterad dock eftersom hon ofta låg över tangenterna och jag inte kunde skriva. Tillsist fick hon hitta ett nytt ställe.



Jag letade upp en kattransportgrej och stoppade in en kudde. Konstigt nog accepterade hon läget. (Ni fattar inte hur många gånger jag gjort upp massa fina MJUUUKA ställen till henne men ändå lägger hon sig på alla hårda, konstiga ställen)




Men som sagt... man växer ju. Dags att hitta något nytt.



Skärmen funkade ju innan, datorn borde ju funka lika bra...






Men varför ligga på datorn när man kan ligga på alla mina vinylskivor?:@




Sen blev de väl för trångt där också och hon började sikta på lite större ställen.





Men det är ju inte lika kul som att trycka in sig på något ställe. Typ som i min garderob och skita ner alla mina kläder.



Ju större och äldre hon blivit desto mindre fantasi har hon. Men hon jobbar på det. Kattlådan är ju ett bra ställe att sova på. Lägg matskålen bredvid henne så behöver hon aldrig någonsin resa på sig igen.



Och nu vasken. Anledningen till det är dock mest att hon ligger och väntar där tills någon kommer in i toaletten och kan sätta på kranen till henne så att hon kan få friskt kallt vatten. Vatten i en skål duger ju inte. Bitch.




Kommentarer
Postat av: Ninaaaa

Hahaha hon är så soft!

2010-01-31 @ 17:07:30
Postat av: Karl-Wilhelm

Katen<3

2010-01-31 @ 17:08:30
URL: http://fouryfm.blogg.se/
Postat av: PAAATE

Haha, hurra för konstiga katter! Vår brukar hänga upp och ner i stolsryggar. (inte när hon sover dock... Ingen fladdermus, ju)

2010-01-31 @ 19:28:30
URL: http://paaate.blogg.se/
Postat av: H. G

roliga tokiga katen,undrar vad hon hittar på nästa gång.

2010-01-31 @ 20:39:04
Postat av: Jennie

Haha, knäppkatt <3

Fast, på datorn skulle jag också gilla! Fatta varmt o najjs! <3

2010-01-31 @ 23:26:15
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0