Ensam hemma

Inatt är jag ensam hemma, undrar vad jag gör då? Sjunger såklart! Enda gången jag kan sjunga när jag är hemma är när både mamma och lasse jobbar natt och det händer inte så ofta numera så det gäller att passa på! Sen får man ju passa på att lyxa till det för sig själv också. Nyss åt jag tex våfflor..... ... hahaha. Älskar mitt meningslösa liv! Bäst jag fortsätter med det.

(älskar mitt hååååår nu, åh puss! är så glad över att jag äntligen fått det permanentat och klippt så jag slipper gå runt och känna mig sjukt ful och livlös. allt på grund av mitt jävla hår. hahah!)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du ska sjunga för mig sen också!

Superfin, med eller utan hår!

... Fast håret e superfint!

Synd att det inte är kort så man ser tatueringen egentligen...

..Fast Nääee.

HEJ!

2010-01-05 @ 16:59:40
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0