Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös.


Känner stort behov av att gå med i dessa grupperna på facebook
men då skulle jag inte ha någon vän kvar... Ja, mer än Patrik då. Hemska tanke.

På tal om djur och mat
Idag dödade jag två myror. En kröp på mitt ben och jag fick panik och skrek "DIE MOTHERFUCKER" och dödade den men gud vilket dåligt samvete jag fick efteråt. Förlåt lilla myran! Dödade en i vår toalett också, men jag blev ju så ridd i pelsen. Förlåt myran!! Ni får de bättre i myrhimlen ändå.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Gå med i grupperna, visa ditt oberoende! >:)

2010-04-19 @ 13:07:35
Postat av: Sébastien

haha, gud vilka groteska facebook-grupper!

2010-04-19 @ 14:37:52
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag skulle vara din vän :o

2010-04-19 @ 19:00:06
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/
Postat av: Ely

hahahaha fan vad awesome grupper!!!

2010-04-24 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0