The Horrors



Köpte nyss 2 biljetter till The Horrors på Vega (dk) i november. Sophia är snäll och följer med mig så de blir kul! :D En sak jag bara är lite sådär lagom konfunderad över, vafan hände med deras fina stil? och den nyaste skivan, vafan är de? Ge mig gamla!

DETTA är SÅ the horrors för mig (Joshua!!!1!11ettettett):




Och nu?!?!



V A F A N JOSHUA? vad tänkte du på?! gud, nästan störra svek än när Conor Oberst hade sitt långa-hårfiasko. Fattar dem inte att det var Joshua som gjorde hela bandet? Han med sitt enorma HÅÅÅR?!?! Och spider ser inte så jävla bra ut i heller. Guuudars, vilket svek.

Kommentarer
Postat av: Sophia

hahaha jag tycker de ser bättre ut nu ju.. hahaha där var några snygga haha vi får stå längst fram hahaha

2009-09-03 @ 21:33:13
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0