Drömtolkningar


Den senaste tiden har jag börjat drömma jättemycket hemska saker! För någon vecka sen drömde jag att min mamma och våra hundar dog och inatt drömde jag att mamma och jag skulle bli dödade, vi nästan övervägde att ta livet av oss själva för att vi var så rädda. Usch, hatar såna drömmar... Man vill aldrig sova igen efter det.

Men allt negativt man drömmer brukar betyda positiva saker? I alla fall enligt de flesta drömtolkningsböcker. Kollade i en jag fick av Marie en gång, men den verkade ju helt himpavimpa. Där stod det att jag var deprimerad och sjuk och om man drömde att någon dog ville man att den personen skulle försvinna ur ens liv? EH?! Men mamma har en bättre bok som jag tror mer på! Så nu ska jag låna den och börja skriva ner vad jag drömmer, får se sen om nått stämmer!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också en drömtolkningsbok och det känns som den stämmer ibland. Det är lite kuligt!

2009-09-08 @ 14:50:15
URL: http://quantity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0