Jävla massa text



Ibland dör min blogg lite och ibland kommer allt på samma gång. Men så äre! Här är lite nytt från veckan i alla fall! Jag har fått min fina maxisingel med Peter Gabriel och Kate Bush! Den som jag vann för en krona TEHE. Och så har jag fått en bok också, kanske inte så förvånade över vilken! Måste ju som sagt läsa när filmen var så fin!




Och så har jag bytt ut min ring i näsan, kolla, kolla!!! Känns konstigt. Det är ju en stav nu och den är lite böjd så om den är böjd neråt så ser man ju två kulor och det kan ju se ut som snor då, HAHA! Så jag får trycka upp den mot andra hållet så då blir man helt förstoppad i näsan istället. Uäh, men bara tre veckor nu!



I onsdes var en helvetes dag. Jag hade fått ledigt på förmiddagen för att jag skulle till piercaren och fixa allt och på hemsidan stod det att de öppnade tio så var där runt tio/elva. Men NÄEE, då är han ensam i butiken och kan inte hjälpa mig förrän ett. HAPP, då fick jag gå och döda tid inne på folk&rock (vilket iofs var helt ok) men de var så sjukt kallt ute och jag hade ingen jacka... :(

När jag kom dit igen vid ett, tror ni han var där då? Haha men gud nej?! Då hade han lunch till halv två så då ringde jag till min praktik och sa att jag inte kom överhuvudtaget eftersom jag skulle till tandläkaren tio i fyra (läs: på sånglektion) Men ja, om de finns någon smart som läser så inser kanske den också att det var ungefär tre timmar tills dess. DÖDA TID, NÅGON?

Var fem minuter för tidig till Anette så satte mig och väntade utanför porten. (Mest i respekt ifall det var någon annan som sjöng före. Tycker själv de är jobbigt om någon lyssnar utanför) men då kommer en kille gåengde förbi och går upp till henne! Haha jag bara VAD I HELVETE? Ringde Anette och frågade om jag tatt fel på tiden men det visade sig att killen/Ludde varit lite förvirrad och kommit en timme tidigare. Snäll som jag är, lät jag honom gå före. Hade ju spenderat hela dagen med att vänta så varför inte vänta 40 minuter till?

Sen sjöng jag i alla fall hos Anette och efter det var jag på mycket bättre humör. Anette är en helt grym människa, man blir så glad av henne:) Hon hjälper inte en bara med att sjunga utan hjälper en med självförtroende och självkänsla också! Så efter ha varit hos henne i fyrtio minuter så var hela den sämsta dagen som bortblåst! Längtar tills nästa onsdag!


Kommentarer
Postat av: fia

Varför har du bytt till stav din fule!

2009-10-26 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0