Röd



Nu har jag kents nya skiva! Fast nerladdad. Hatar mig själv lite för det för jag har verkligen slutat ladda ner. Om andra laddar ner till mig känner jag mig inte lika dum, haha! Men det är ju för att det inte är jag som gör det olagliga, jag får de ju bara? Hur kan jag hjälpa det liksom? Försöker stå emot men folk bara skickar liksom... haha!

Men ja, laddat ner ja! Första gången på skitlänge? Men de får faktiskt skylla sig själva när de på kent.nu låter folk köpa skivan redan nu (när den släpps på onsdag) på någon webbshop för 100 spänn. Dumma i huet. Ska folk som är miljonärer få lyssna före mig bara för att jag är fattig? ÄEEEE!!?! och de ska ha gjort en låt och allt för programmet hemlös, hur tänkte dem där! VA VA VA

Nu är ju frågan om jag ska ge skivan en lyssning nu
eller om jag ska kolla på mammas pojkar. (tv4s stolthet)

(är btw SÅ lycklig över att nya skivan är så mycket electro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0