New moon


Igår åkte jag till Malmö med Nicolett. Vi åt på en fancy restaurang (som såg ut som en matsal inne vid matplatserna och där man hade brickor med maten på MEN GUD SÅ GOD MAT) Brukar aldrig äta ute på såna ställen för jag är kräsnast i världen. Jag kan verkligen föredra makaroner med sjukt mycket grillkrydda och korv framför kinamat. Eller som den gången då alla åt fin mat inne på Mezo medan jag och Mattan köpte korv hos pölsemannen. Så Nicole ska ha stor eloge för att lyckas med detta, haha! MMMM TEH ... FOOD.







Sen hittade vi in i en kyrka (jag älskar kyrkor, så sjukt fina) och sen hade de byggt upp en supersuper fint parishjul mitt i stora torget. Trodde jag skulle dö, så fint! Vi ville åka men sen kostade tydligen 70 jävla spänn. HELLNO. Inte idag.

Efter vi hade ätit och shit så gick vi i alla fall till royal och kollade på New Moon. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om de filmerna, stör mig mest på att hon som spelar Bella ser så äcklad ut hela tiden och slutet var SÄMST. Men denna var i alla fall bättre än ettan och lite, lite sorglig!

Kommentarer
Postat av: Sophia

haha, jag tyckte den var mycket bättre än ettan och ännu mer sorlig :P ska se den en gång till :D haha fast boken är ännu sorligare då grät jag iallafall haha

2009-11-22 @ 19:45:47
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: frank

jag minns inte ens slutet? :(

du svor i kyrkan! och jag är en eloge

2009-11-22 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0