Låtar som..


Hittade denna listan här, ville göra en själv!

Låtar som..

..har gjort mig glad: miyavi - ashita genki ni naare
..har gjort mig ledsen: kent - cowboys
..jag vill dansa till: familjen - det lilla livet
..jag vill dansa ännu mer till: daft punk - harder, better, faster, stronger
..lugnar ner mig: ólafur arnalds - 3055
..jag lyssnar på för att bli pepp: crystal castles - untrust us
..påminner om kärlek: hedwig and the angry inch - wicked little town
..påminner om gamla tider: lars winnerbäck - hugger i sten
..påminner om ångest: bright eyes - haligh, haligh a lie, haligh
..jag lyssnar väldigt mycket på just nu: tre små kinesere – du e der væl?
..är väldigt, väldigt bra: kate bush - sunset
..lyssnas på i ilska: björk - pluto
..jag lyssnar på när jag är kreativ: sigur rós - ára bátur
..påminner om sommardagar: jason mraz - geek in the pink
..påminner om våren: the crash - gigelo
..påminner om en bra film: gary jules - mad world
..påminner om staden jag tycker om: d&tc - now she sleeps in a box in the good soil of denmark
..jag lyssnade på när jag var 13: nightwish - beauty of the beast
..jag lyssnade på när jag var 15: kent - mannen i den vita hatten (16 år senare)
..jag lyssnade på när jag var 17: fall out boy - don't you know who i think i am?
..jag lyssnar på just precis nu: fischerspooner - wednesday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0