Mike Myers VS Jarre

Tack Patrik!

Nu kan man ju undra sig varför jag ens ville veta namnet på den filmen som är något utomordentligt dålig. Det var nämligen så att jag var inne på last fm och kollade bilder på Jean-Michel Jarre och tyckte att han var skitlik en skådespelare, nämligen Mike Myers som är huvudperson i den filmen. Det som är läskigt är dock att jag tänkte på honom i DEN filmen och inte i någon annan film typ som... Austin Powers? Eller Waynes world NÄ då kommer jag ju såklart och tänka på "En brud på hugget" EH...






När jag såg han på bild var han ju faktiskt inte lika lik som jag
föreställde mig i huvudet igår, då var dem nästintill identiska. Men en likhet finns väl ändå!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Är han fransk??=)

2009-05-13 @ 22:36:41
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0