Veckans musiknostalgi!

Detektivbyrån
Upptäckte för någon dag sen (japp, jag är hon med kollen) att de hade släppts en skiva! Jag har ju bara lyssnat på deras EP Hemvägen men den är ju jättefin så får lyssna lite mer på det nya. Jag älskar att kolla på när folk spelar instrument, det kan jag göra hur länge som helst. ser så sjukt fint ut när de spelar, och dessutom ser de så enkelt ut och så är det egentligen så jävla svårt. Jag har tagit hem två dragspel och tryckt lite på knapparna och de är ju ett rent helvete att klara av att tänka på tre saker samtidigt, melodi, komp och så dra i själva instrumentet, överkurs vafan. Tur man kan titta istället:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0