Bilskiva!

Idag var sista dagen på min praktik! Jag kan ju säga att jag är ganska så glad för det.
Nu kan jag återgå till att sova, hohoho!

Snart ska Lasse och jag åka till willys och handla mat så jag har bränt en ny skiva
(vi lyssnar alltid sönder allt i bilen) som vi kan lyssna på! Såhär fin playlist är det:

1. MGMT - Time to pretend
2. Santogold - You'll find a way
3. MGMT - Electric feel
4. Inva Mulla Tchako - Lucia di Lammermoor
5. Inva Mulla Tchako - The Diva dance
6. Patrick Wolf - The magic position
7. MGMT - The youth
8. IAMX - President
9. Mika - Over my shoulder
10. Okkervil River - Lost Coastlines
11. Detektivbyrån - En annan typ av disco
I12. IAMX - Missile
13. Hadouken! - That boy that girl
14. Yann Tiersen - Naval
15. MGMT - The hanshake
16. Radiohead - Karma Police
17. Nataly Dawn - Cigarettes and chocolate milk
18. Radiohead - My iron lung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0