Praktiken har lite roliga stunder!

Idag är jag "sjuk." De känns toppen! Imorgon är jag ledig också så nu får jag igen helgen som jag var tvungen att jobba. Igår när jag jobbade så blev jag utfrågad av en gubbe där som jag inte pratat med innan. Han kan bli jättearg och sånt nämligen så min handledare sa att jag inte ska prata så mycket med honom om han inte kommer till mig först. Och nu gjorde han det!

Han frågade ut mig om hela min familj och ville träffa dem. Vi skulle samlas allihopa och gå på teater, för nu när han och jag träffas varje dag är de ju inte mer än rätt att alla träffas? Sen var jag hans dotter, sen var jag hans fru och vi hade barn ihop och guud vad dåligt han mådde för han hade glömt att ge mig underhållspengar. När jag berättade att vi faktiskt inte hade barn så blev han jättelättad och sa att de kändes som en börda försvunnit - han hade mått dåligt för de i flera dagar nämligen. Hahahaha! SÅ JÄVLA SÖT.

Sen har vi varit ute till sjöss också!
- Jag vill sitta nära fönstret så jag kan se havet bättre.

Ibland kan jag inte låta bli att skratta
- Skratta inte. Detta är allvarliga saker.


(min kamera är lost, så blir bara gamla bilder all oveeeer again!)

Kommentarer
Postat av: Neina

HAHAHAH :D

2009-03-03 @ 09:05:21
URL: http://neina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0