O superman



Nu ska jag göra ett sånt där skivbyte igen. Sist fick jag ingen skiva och jag fick aldrig iväg min i heller och tillsist sket jag i det för jag inte fick någon själv men nu ska jag i alla fall skicka en! Så fick gå genom mina absoluta favoritlåtar och försöka sätta ihop något. Går ju åt helvete för vissa låtar är så långa och då får man ju knappt plats med några. Så jag fick göra två skivor med tio låtar på varje!

På en skivan tog jag denna! Den är något av de bästa jag hört i hela mitt liv! Fast inte sådär. Man ska ligga i sängen, ha jättehög volym och blunda och så, annars kan det vara. När låten är runt 6 minuter går jag typ sönder! Fast man måste lyssna på hela för att de ska bli sådär fantastiskt fint. Då blir de så fint så fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ha ha ha ha ha ha ha ha"

2009-03-28 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0