Fnkar dE?

Halåja

Nu är jag i höör igen och testar internet. Det går ganska segt och man får ha tålamod som fasen! Ungefär som på modemtiden då de tog en timme att komma in på en sida, haha! Men de kanske löser sig sen, eller så har jag gjort något fel. Får väl se, nu har jag i alla fall lyckats logga in här så nu får jag se om jag lyckas publicera inlägget också.

Det regnet här, jättefint regn, inte sånt hårt utan jättemycket men tyst regn! Och så åskar de, jättefint. Jag har varit ute och suttit lite i regnet! Supah.

Och så läser jag en bok, om två syskon som är kära i varandra! Sjukt hemskt och jag vill bara gråta :( mamma och jag var på biblioteket också när vi köpte de mobila bredbandet och så lånade jag nio nya böcker. Helt sinnesjukt att jag hann läsa ut mina sju andra böcker på midre än två veckor. Men är kul att vara inne i en bokperiod också, de var ett jäkla bra tag sen. Efter sommaren kommer jag säkert inte läsa någon bok på ett helt år.


Kommentarer
Postat av: Sophia

fan vad HEMSKT!!!

2009-06-30 @ 19:17:59
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: thomas

tjena kan jag låna det i max 2 min fixar en dator behöver ett mobilt bredband pz löve and understanding.

2010-02-09 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0