Röda korset

Idag var jag på röda korset med mummo. Det var halva priset på allt där! Så istället för att betala 10 kronor för tre LPskivor så betalade jag 5... EH! Jag hittade en med Shakespear's sister! Vad glad jag blir. De bästa låtarna finns på den skivan! Sen hittade jag mest trams, men är de så billigt så spelar de väl ingen roll. Djungelboken del II till Nina, haha! Och så en skiva med Prince. Och så hittade jag en ABBAsingel till mamma också! Och en kjol, och en filt och allt för bara 35 kronor! CHEEZUZ.

Lasse var här innan och lämnade min MGMTvinyl också som han hade hämtat, den är jättefin! Jag hade fått brev från David Fridlund också! Hihi! Men orkar inte lägga upp nått nu mer än detta för täckningen här är ju dödens seg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0