Hehehellohey


Hellohey.
Under senaste tiden har jag

1. Kollat på sjukt fint hus i höör som en kärring med nästan all säkerthet kommer sno ifrån mig. KÄRRING.
2. Beställt en iphone men den kommer väl inte förrän nästa vecka (8arbetsdagar) ARGH
3. Köpt en biljett till Tori Amos i Oslo.

Jättedumt att kolla hus nu när jag har ett år kvar i gymnasiet + inget jobb men de huset var verkligen inget vanligt hus, de var TEH HUS. Ni skulle bara sett. Men ja, nu kom ju den där tanten! :( Hoppas inte hon får lån av banken men ja ser ju inte så ljust ut för min del och kanske är det lika bra. Nästa år kanskeee...

IPHONE? YES

TORI? Vet fortfarande inte om jag ska gilla henne eller inte men känns ändå som att de är dumt att missa henne live. Tror de kommer bli helt fantastiskt fint! Hur töntigt de än låter men så känns de lite som att detta är det närmaste Katen Bushen själv man kan komma. Tori är som sagt Katenwanneben nr 1. Många bra låtar har hon i alla fall gjort.


Tryck på bilden för att spela hennes nyaste skiva (spotify)

Kommentarer
Postat av: Neina

ÅH, DÅ FÅR JAG HA DIN IPOD?!?!?!?!?!?!? :D

2009-07-30 @ 12:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0