Lite snabbt

Gud vad mycket vinyl det blev här. Men en sista sak! Idag fick jag en avi :D Det är nog min Kate Bushvinyl! I såna fall blir jag jätteglad! Aerial är ju en av världens bästa skivor! Så fin så fin!

I alla fall!
Imorgon ska jag åka till tommelilla med mamma för där fanns en vinylaffär (okej snart sluttjatat) med rea! Och de skulle tydligen finnas tusentals vinyler med olika genrer! Spännade! Sen på onsdag blir de HPpremiär med Fia och Nicole och på fredag drumdrumddrurmdrum, åker jag till göteborg/vänersborg och träffar fina folk<3 :D fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Sophia

OM DU HITTAR EN MED PATTI SMITH KÖP TILL MIG SÅ FÅR DU PENGAR!!! :D Helst horsers men om den inte finns och någon annan finns köp den.. Men inte om det kostar över 150 för då kan jag köpa den någon annanstans :D

2009-07-13 @ 22:34:34
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0