synd om mig lite

Har gjort en massa nödvändiga, men väldigt väldigt väldigt SJUKT TRÅKIGA saker idag som att städa mitt rum. Det tar faktikst ett tag, en del som sätt hur de kan se ut vet kanske varför, eheh... Sen har jag damsugit och dammtorkat dvs verkligen storstädat!!! Rensat min garderob och slängt allt jag inte använder och vikt ihop allt fint och såntdära. Och så har jag pluggat? KUUL !!!

Ja så nu kom jag på att jag inte ätit på hela dagen men man kan ju inte äta såhär sent säger några och så kom jag på att jag jättegärna vill se gossip girl men de kom tydligen inget avsnitt denna vecken? Allt är emot mig! WHY LORD WHY.

Ne nu ska jag inte vara sån!
Tur att man kan trotsa och äta ändå? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0