S Darko

Hej.

Jag är smått besatt av Donnie Darko. Tänker på den filmen minst en gång i veckan, haha! På alla citat och på Frank. Jag älskar Frank. Och Jake. Mhm. Och så läste jag igår (nyheter från maj08 haha,... "sen"?) att det skulle göra en ny darkofilm. Säger jag uppföljare mördar Micke mig. I alla fall, den ska heta S Darko och handla om Donnies lillasyster Samantha.

Jag hatar uppföljare (nu dödar micke mig<3) och vill hata denna filmen redan, för, man kan inte göra en... till darkofilm! MEN nu råkar det vara såhär att en del fina, ganska sjukt fina skådespelare ska vara med så jag är lite glad ändå! Vad sägs om ingen mindre än...



Ena snyggingen från twilight, Jackson Rathbone? Ehehe... OCH



Våran kära Chuck Bass (Ed Westwick)?!
I'M CHUCK BASS?!?! Var är Chuck Bass? Där är Chuck Bass!

Kan ju vara värt att se endast för dessa två, och Frank? För "kaniner kan uppkomma"HAHAHA.

Kommentarer
Postat av: Elias

DONNIE!!!!!

2009-01-19 @ 18:32:37
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/
Postat av: PAAATE

Fan vad den där Micke är aggressiv ;D



Fast jag tror bestämt jag hann döda dig först ;(

2009-01-19 @ 19:05:46
Postat av: Niina

Åh, spännande :O när kommer den?!

2009-01-19 @ 19:48:44
Postat av: fia

löjligt :(

2009-01-28 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0