HMMM

Okej finns rätt bra chans att de blir miyavi. Om Lasse vill, (eftersom resan är så jävla dyr med tåg) så då kan vi typ betala halva bensin och så... Och så får jag vara med Patrik och hans kompis på metaltown OM jag nu åker dit. Dessutom är Fia lite pepp på det också... kom igen nu Fia!!!

Sen siesta! Sheryl verkade gå med på de? Rasmus ska dit? Näääääääära och billigt. Det är nog det enda jag vet säkert att jag nog går på. Sen är de ju arvika kvar, vafan blir de med det alltså? Får avvika (hehe okej jag skrattar iaf) ett tag. Bra band måste ju komma sen liksom?

JA
måste funka!

justde, sen var de P&L också... men de skrotar jag?
Får intala mig till att detta IS TEH RIGHT THING TO DO.



MELODIFESTVIALEN nästa hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0