FUCK THIS

HAHA alltså, skott i pannan på mig. Nu råkade jag bara titta lite på Siesta!s klara artister. Och alla jävla festivaler verkar ha bättre band än Arvika och Peace and love, VARFÖR? Det fina med siesta! är att de åtminstone är billigare än alla andra jävla festivaler... jag blir snart riktigt deprimerande, HJÄLP MIG!!!!!!!!!

Dúné till siesta! Alltså jag försöker se dem om och om igen men aldrig lyckas jag. Får damp snart seriöst. De är ju så sjukt fina och jag skulle ju gifta mig med Mattias. Han är ju så fin! Och de är ju SÅ FINA LIVE. Blir ledsen om jag ska vara tvungen att missa dem...... IGEEEEEEEEEEEEEEEN!! :(



The horrors! Sheryl frågade mig om jag ville med och se dem en gång, de kostade 80 kronor typ (har jag för mig) och jag sa nej. Efteråt insåg jag hur snygg Joshua var och ångrade mig FETT MYCKET. Dessutom verkade de ju vara sjukt bra live? Fast skitsamma om de är bra eller om se suger riktigt mycket. Lätt värda att se för att Joshua är så jävla snygg? Seriöst idealsnygg är han. De är så man ska se ut...  MMMHMM!!!



!!!!!!!!!!!!!
Svårt de här alltså. Arvika och P&K får skärpa sig snart. De enda bra på arvika just nu är... detektivbyrån och de är ändå inte sådär OMGbra och jag har sett dem innan. Dock ska alla fina folk komma dit så... P&L har iaf promoe, haha! Så. jäkla. jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0