Filborna.

Fanns en del andra saker som faktiskt också var helt okej med filborna. Fast jag ångrar verkligen inte att jag bytte skola. Det är typ det bästa valet jag gjort. Hade jag aldrig bytt hade jag ju inte helelr träffat mina nya klasskompisar, dem är FAB!!!

Fast filborna var fint ibland,
detta tex:



Vi spelade tvspel i korridoren. Hur grymme var inte det?



Vi åt på Mc Donalds vart enda jävla dag? Nej, de gjorde vi faktiskt inte. Men vi var nog där uppe i alla fall varje dag. Det var alltid någon som skulle ha något eller så väntade vi bara på vårt tåg. "Om ni missar tåget så bjuder jag på mat" Så bra!







Jag var massor med Diddi och Patrik som nog är de mest
stördaste personerna jag vet. Men de var najs.



Det fanns roliga kor. Fattar dock inte vad vi gjorde mitt ute i
ingenstans och GICK? Av vilken anledning?



Vi hade en Särrektor.





Macdatorerna var roliga.



Jag blev vän med världens bästa folk, och fia såklart!
Förutom detta så sög väl filborna rätt så jävla hårt. Kan spränga skolan i luften.

Kommentarer
Postat av: PAAATE

Fan vill du, jag är fortfarande najs :D

2009-02-07 @ 15:28:04
Postat av: nic

HELL NO SANDRA

2009-02-08 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0