BDMarionette inte så pop som de ser ut.

Nämnde jag att jag såg ett sjukt dåligt band igår?
De var de sämsta live jag sett, faktiskt. Men huvudsaken är att Fia hade kul!

Hur som helst, förbandet var riktiga skrika jävlar. Precis som Sonic Syndicate var... och bandet efter dem, som vi tack och lov inte såg på, haha! I alla fall. Jag var väl inte sådär direkt pepp på dålig konsert så efter några låtar ställde jag mig lite längre bort vid baren. Inte lika trångt och så kunde man iakta alla emofolk. SJUKT KUL. Ni skulle sett en del folk, haha, helt cp ser de ut när de "dansar." En kille stod på sidan där ingen hoppade typ men han var i full gång och hade någon ryckningsdans på G. Var bud på att filma men vore ju lite uppenbart om jag riktade kameran åt honom istället för scenen.

I alla fall, så stod jag bredvid BDkillen nummer ett med kostym och grejer och han var ju sådär lite söt irl faktiskt. Sen tjuvlyssnade jag när han pratade med en annan kille bredvid mig som sa att de var skitbra och att han skulle kolla upp dem. Så han var tydligen med i förbandet.

Alltså.
Så besviken, han ser ju ändå pop ut. Varför då denna vredemusik?
Känns lite som att de är musik Henrik Berggren hade kunnat göra om han var riktigt, riktigt, riktigt förbannad. Såhär såg han ut, erkänn man tänker nemen aaw lite popmusik gulligull:


Han till vänster då. De andra ser ju bara dumma ut. Men ne, vi skriker lite istället? Dåligt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Tönt!!

2009-02-13 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0