Första kändisbloggen

I torsdes träffade jag min första kändisbloggerska! Haha. Hon skulle nämligen sjunga efter mig hos Annette! Haha så random men skitkul. Tycker dock inte om att träffa folk som man vet så mycket om när de inte ens vet vem man är. Som tex när jag praktiserade på psykavdelningen. Fattar ni hur jobbigt de är att faktiskt träffa patienterna på stan sen? De vet knappt vem jag är men jag har läst deras journaler och vet typ allt. KUL...

...NAAAAT.
Egoina var trevlig iaf. Det var hon som fick mig att ta tummen ur röven och faktiskt våga sjunga för Annette! De sa jag till henne också, haha! Och Annette bara "JAG BLIR SÅ RÖRD, JAG FÅR INTE BÖRJA GRÅTA!" hahahaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0