10 nya filmer!

Idag fick jag 10 filmer från cdon! Finfint.


Harry Potter och Fenixordern (av någon konstig anledning har jag inte köpt den innan. sämst! men bättre sent än aldrig! The Crow. Blev så sugen på att se den igen när jag kollade på alla Joker vs Crowfilmer på youtube haha! Har nog sett den tusen gånger men aldrig från början så det kan bli kul! Min favoritlärare som jag hade när jag gick i åttan tipsade mig om denna då, tur man är ca 6 år försenad.


Johnny Deppfilmer! Måste ju fortsätta på min samling, nu har jag åtta Johnnyfilmer! Hoho. Secret Window såg jag för skitlängesen, kommer knappt ihåg den men den är grymme kommer jag ihåg och The Ninth Gate vet jag inte ens om jag har sett. Tror det är en film jag såg när jag var jätteliten, som var skitbra, så hoppas det är den! Verkar stämma med baksidan i alla fall.


En till Johnny! Gillar inte riktigt Kalle och chokladfabriken men Depp är Depp så är illa tvungen att ha den. Om en pojke tog jag mest för att jag nyss läste ut boken (som faktiskt var skitbra) och måste se filmen nu bara för det. Den kostade dessutom 33kronor så är den kass så är de inte så mycket att bry sig om. Han från säsong ett av Skins (Nicholas Hoult/Tony) spelar den lilla pojken, WTF? Får ju säga att han ser mer irriterande ut som liten än vad han gör i Skins.


Två Heath Ledgerfilmer! Får väl erkänna att jag är lite sen med att gilla honom. När han dog brydde jag mig inte ett skit och tyckte alla överdrivde men får väl erkänna att han var rätt så bra ändå... eh. Så! Två filmer, Casanova och A knights tale! Både två i gammalt stuk och de gillar jag!
Och såklart Batman Begins och The Dark Knight. Av samma anledning som jag köpte The Crow så blev jag sjukt sugen på att se Jokern. Och man kan ju inte se andra filmen förrän man sett ettan, visst? Så fick köpa båda två. Hoppas nu att dem är sådär jäkla bra som alla säger annars är ni skyldiga mig 200 spänn.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Du skulle ha köpt changeling eller almost famous ;) haha

2009-08-26 @ 20:42:34
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: neina

Åh, vill också köpa massa filmer. :( och så har jag blivit besatt av harry the potter. :((((

2009-08-26 @ 21:10:41
Postat av: PAAATE

Batman-filmerna äger :D



Och Secret Window my ass, tacka vet jag kortromanen den är baserad på; Hemligt fönster, hemlig trädgård av Stephen King <3

2009-08-27 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0