Sommaren 09


Får med göra en liten sammanfattning av sommaren!

- Gjorde du något du inte fick - Näe det tror jag inte?
- Hur många badturer gjorde du - Haha inte en enda! Sjukt sämst. Fast jag var och badade fötterna med mamma en gång, haha!
- Shoppat mycket -  Näe inte så mycket? Mest mat, haha! Men lite skivor på loppisar och lite kläder.
- Vilken låt påminner dig om sommaren 09 - Antagligen något med Micheal Jackson men Sneaker Pimps har jag nog spelat mest denna sommaren.
- Har det varit fint väder- Sjukt fint? För det mesta i alla fall men ja, älskar regn och när det åskar också (om man är inomhus i alla fall) så kan inte klaga riktigt på det i heller.
- Vad var det bästa med sommaren 09 - Höör, träffa Tobias, Jennie, Jocko, Marielle och Ida. <3 Och Malmöfestivalen helt klart!
- Och vad var det sämsta - Att den tog slut så snabbt.
- Festade du mycket- Nej.
- Testade du något nytt- Haha bo ensam ute i skogen? och kampa i Vänersborg med folk jag aldrig träffat förut haha<3
- Blev du kär - Haha sjukligt kär i Chris Corner i alla fall! OCH VAKTEN!
- Vad önskar du att du kunde gjort mer - Umgåtts mer med folk och sett fler konserter.
- Vem umgicks du med mest - Mig själv, haha! Och min familj mest.
- Blev du sårad - Nej.
- Var du på något bio besök- Har sett Harry Potter och halvblodsprinsen två gånger<3
- Skadade du dig - Inte vad jag kan komma på!
- Godaste drycken - Päroncider och coca cola haha! ... Kaffe, eh...
- Saknade du något/någon - Ja.
- Vad spenderade du många timmar på - Läsa böcker! Har läst 26 böcker sen sommarlovet började, det är helt sjukt.
- Hur många kysste du -
Ingen.
- Vilken festival -
Helsingborgsfestivalen och Malmöfestivalen<3
- Bästa live bandet -
Får nog bli Yann Tiersen alltså!
- Vart reste du -
Ingenstans utanför Sverige.
- Vem var den roligaste personen -
Nicola och Fia.
- Något du ångrar - Näe brukar aldrig ångra mig.
- Sommaren 09s snygging -
Chris Corner? Haha fast de har han ju varit ett tag nu så vakten får nog ta första platsen!
- Sista frågan, har sommaren 09 varit bra -
Sjukt fin har den varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0