Presenter



Fyllde ju år för typ en vecka sen! Måste ju visa lite av alla fina saker som jag fick!

Av Nina fick jag Scrubs säsong ett! Sen jag bott i Höör ungefär halva sommarlovet så har Scrubs varit en av de stora höjdpunkterna. Är helt sjukt fast! Nu kan jag börja kolla från början i stället! Åh!


Detektivbyrån - Wermland i en superfin digipack! Lite svår att ta bild på för de speglar sig. Men den är guldig och jättefin!



Sneaker Pimps - Splinter. Detta måste ju vara en av världens bästa skivor? Så sjukt bra att det inte finns ord! Chris Corner i mitt hjärta.


Björk - Verspertine i vinyl! Världens bästa sovskiva?



Och så min present från mig själv till mig själv! En iphone! GUDARS, älskar den över allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0