Skola > Blekinge

Igår åkte jag till Nina efter skolan! Japp, jag var faktiskt i skolan tro det eller ej! Men jag passade på att hämta lite uppgifter och träffa lite fint folk! Efter det hade jag världens oflyt ungefär hela resan. Tog tåget från L-krona till Lund och när jag skulle ta ut pengar til mitt rabattkort fungerade ju såklart inte mitt bankkort. Testade i tre olika automater men icke! Gick in på 7/11 och frågade om man kunde köpa och ta ut pengar samtidigt men de gick inte, gick till apoteket, kortet funka inte, gick till pressbyrån och UEHEH efter trehundra år hittade jag i alla fall swedbankkontoret och kunde ta ut där inne. Rabattkortet måste laddas på med minst 200 kronor så jag tog ut 300 så jag hade en hundralapp extra sen... men

Vad gör man då? Lämnar fram alla när jag ska ladda på kortet såklart så jag fick ju mycket pengar över. YES HAPPY DAY. Missade såklart tåget också så fick vänta i en timme typ. Men sen blev de bra!



Massa fint och så fick jag låna Ringarna i nottre dameboken
också som ska vara sådär lagom hemsk! Läsa läsa.


Och kollade på Robin Hood. Den är inte så speciellt bra faktiskt.

Glad Keyvan som är en pain in teh ass. Men lugn denna gången haha. Eller "lugn":D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0