Oh happy days

Idag har jag varit i höör och kastat skräp och skrot och det var inte kul. Men när jag kom hem hade jag fått en avi! Det gillar jag lite bättre. Såhär fint har jag fått:

Fin Kentbox

Som såg ut lite sådär!

Med 10 fina Kentskivor och en liten bok med bilder och sånt!

Rufus Wainwright - Poses

Jason Mraz - MR. A-Z (var väl på tiden känner jag) och hans senaste skiva
We sing, we dance, we steal things i digipack. Jag älskar digipack!

Då brukar man kunna öppna de på fina sätt!

Två Johnny Deppfilmer! Sweeney Todd och Gilbert Grape!

Två Jake Gyllenhaalfilmer! Bubble Boy och Brokeback mountain<3

Kommentarer
Postat av: mikael

Gilbert is so good. Proper GOOD

2009-04-07 @ 18:17:12
Postat av: Sandrrrrra klinggggg

Sandra lyssnar poses! Bra skiva, I think! :D

2009-04-08 @ 11:27:16
URL: http://quantity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0