Jesper Rönndahl @ Tivoli

- Se inte så förvånad ut... de är inget fel på belysningen. JAG ÄR NEGER!!!

Idag åkte jag och Lasse in till helsingborg och gick på tivoli cirkus! Där var de ståupparkväll med Jesper Rönndahl som huvudnummer. Det var fyra komiker före och en neger (haha varför låter de så rått) som presenterade allt och alla var jätteroliga! Det var en från australien som snackade fin engelska, en norrman - han var ju kul bara att titta på liksom men viktigast av allt var ju Jesper såklart! Två timmar skitkul för 40 kronor, så fint så fint. Såhär vill jag ha varje kväll!

En liten snutt jag spelade in. Alltså dialekten och rösten är halva nöjet. Älskar det.


Polis och utlänning
- Du får inte cykla på trottoaren!
- Vaa? Ja visste inte!
- Det står ju faktiskt på skylten, ser du inte? Ej cykel!
- Jahaaaa! Jag trodde de stod EEEEEY CYKEL!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0