Venus as a boy

Yoooo wazzapp!!

Av någon anledning (fick läsa camillas dikt HAHA) så fick vissa personer mig att stanna i skolan trots min håla på tre timmar! Otroligt. Detta är andra gången! Men det var ändå ganska kul. Fick reda på värsta skvallret, roligaste var att jag först bara "Jaja..." och viftade bort det och den bara "Eller vänta, vad sa du?" HAHA. Något som också var roligt var när Camilla lyckades kasta en pappersbit i Annas mun haha, så sjukt lägligt. Fattar inte hur man lyckas.

På make upen så la vi ögonskugga och sånt skit. Tog skitljusa färger så de syntes inte ens på mig. Vilket var skönt för då slapp jag tvätta bort det haha. När vi ska börja experimentera med massa färger ska jag ta med kameran och ta lite fina bilder haha!

Om 40 min ska jag träna intervall med Mattan! De blir najs! Får nästan fixa allt nu så jag inte kommer försent. Heeejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0