The Illusionist

Heeej.

Idag är jag ledig, det är jag imorgon med så det är najs! Frida kommer inte hit på torsdag som bestämt så antagligen går jag till skolan på fredag ändå vilket jag inte tänkt om hon kom. Jaaaja!

Försöker hitta någon som inte är upptagen på fredag haha det går INTE så bra! Ringde till och med Sara men hon skulle såklart redan gå. Så hittar jag ingen att gå med så kunde jag gå med dem sa hon, snällt:) Ska träffa henne strax (19:00) med hundarna, det var ganska längessen vi sågs. Vi var typ bästisar från ettan till nian och när vi började gymnasiet så tappade vi kontakten. Lite synd. Meeeen what to do what to dooo!

Såg en film nyss! The Illusionist. Den var bra. Kom på i slutet att Nina berättat om den efter hon sett den för något år sen så de var väl tur att jag glömt bort de totalt annars hade jag vetat slutet innan. Gillar såna filmer, om någon vet någon liknande så teeeeeeell me.



Nu ska jag fixa lite. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Micke

Se The Prestige

2008-09-25 @ 00:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0