The dreaming

Yooooo!

Skippa träningen idag va och samlar nya krafter till boxen imorgon istället;) Idag har jag hämtat mitt idkort de var sweeeet! Sen hämtade jag Ninas skiva, lägger upp lite bilder på den sen så hon kan se! Sjukt fin, skivan är mycket bättre än min för min har ett hack någonstans vid All the love/Houdini vilket suger. ARGH jaja!

Sen handlade jag massa mat som mamma bad mig handla och när jag kom hem så tittade jag på tre avsnitt av a shot at love with tila tequila säsong två! Det är så kul att kolla på för vissa människor är så sjukt pinsamma haha! Är ensam hemma också så jag har sjungit lite, lite och spelat massa piano. Måste verkligen lära mig något program så jag kan spela in:( Får damp. Men har så sjukt dåligt tålamod när det gäller sånt för jag fattar ingeeenting! AAAAAAAARGH.

Snart börjar top model ehehehehe. Puss.

Kommentarer
Postat av: Max

Top model hahaha :(



Kan lära dig något musikprogram någon dag KANSKE

2008-09-10 @ 18:49:10
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: PAAATE

Fruity Loops är det bästa att spela in med HÅHÅ

2008-09-10 @ 19:06:05
Postat av: Max

Det kan jag nog inte alls hålla med om :P

2008-09-10 @ 19:12:28
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: PAAATE

Det får stå för dig O.o



Eller, ok, jag har bara provat tre andra



Audacity, Goldwave och Wavelab

2008-09-10 @ 19:27:58
Postat av: Max

Jag skulle säga Logic eller Pro Tools för inspelning, fast Cubase går med. Pro Tools är lite jobbigare att skaffa, så för PC användare som inte kan ha logic skulle jag säga Cubase. ;P

2008-09-11 @ 02:04:04
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0