Mr A-Z

But it's nice to say that we played in the dirt
Cause here we are, here we are
Here we are

We still here.

What a beautiful mess this is,
It's like taking a guess when the only answer is yes.


And through timeless words in priceless pictures
We'll fly like birds not of this earth
And tides they turn and hearts disfigure
But that's no concern when we're wounded together
And we tore our dresses and stained our shirts
But it's nice today, oh the wait was so worth it.



Hemma igen efter att ha sett Mr A-Z för andra gången i år! Sjukt ledsen nu att jag inte fick biljett till Danmark för det var en riktigt bra spelning med Jason i Lund, idag. Det var så mycket bättre än i Borlänge kan jag säga! Lugnare och jag fick stå vid mitt älskade staket denna gången. Så fort jag kommer vid ett staket är jag lugn, då kan folk pressa bäst dem vill men om jag är mitt i smeten är det inte riktigt lika kul. Så det var skönt!

Kom sent för att vara mig, inte förrän tjugo sex var jag på plats och jag som är köarn! Blev ju bra ändå, var inte så pepp på konsert som jag nämnde innan så allt kändes BLÄ. Insläpp var redan halv sju fast de stod halv åtta på biljetten så istället för att sitta på de kalla golvet och sjunga kate bush så fick man stå inne i någon timme istället. Jag som vill sitta! Argh!



Söt tjej, Ingrid Michaelsson, spelade några låtar. Hon lät bra! Som en kvinlig Jason fast... inte riktigt!

Sen kom i alla fall Jason. Han började med The Remedy och avslutade med Beautiful mess, det var jättefint! Tog med kameran ändå, som ni kanske märkte så passade på att filma in lite också. Fick bli en lugn låt så man hör något, canon är inte lika bra på att ta in ljud som min gamla tjockishp är (åh den var bäst!) så det blev bäst så. Skitfint alltihop! Han är dessutom skitrolig, speciellt när han ska få folk att härma honom. Åh! Ni som inte sett honom missar veeeeeerkligen något. Man ska inte gå efter I'm yours, den är så sjukt överskattad och knappast en av hans bästa så döm inte honom efter den. Gå på en konsert! De är magiskt!










Kommentarer
Postat av: fia

tkr han e dåli..

2009-01-28 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0