Leave it open

Heellu...

Märks att det är söndag för vad har jag gjort? Inget! HEHE. Sov med Maxen de var fint<3 Fast jag glömde sätta i laddaren i natt så batteriet tog slut någongång ... där... emellan... Men ändå! Max är bra!

Två avsnitt kvar av Queer as folk säsong 1. Avsnitten är bara en halvtimme långa:@ Blir sjukt arg. För man sträcktittar då och de blir ju jobbigt för då tar de slut så snabbt. ARGH. Jaja, bra serie! Tycker i alla fall jag...

Min laptop är så fin! Fast störigt att man måste ha sladd för att få internet. Ska köpa en sån dongel eller vad det heter så jag kan surfa trådlöst! Fast aningen dyrt va! Åttahundra något för ett startpaket sen 300 i månaden HEHE kuuul... naat. Jaja What too doooo what to do.

Kommentarer
Postat av: Max

Det dog typ klockan 9-10! Jag glömde också laddare så annars hade det dött vid 11 pga min mobil :P



Du kan ju annars köpa en såndär router som du kan koppla in som sänder trådlöst (om din dator har trådlöst, vilket den borde) det kostar 300 för en sån typ, och så låser du trådlösa nätverket! Fast då når det ju typ bara i ditt hus. Alltså det fanns ett erbjudande förut... NE ska kanske inte berätta nu när du köpt ny dator, men några i klassen kollar på nya datorer och ja.... :P:P:P:P:P HEEH

2008-09-07 @ 20:49:47
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: micke

Trådlös router ska du skaffa inte nå jävla 3g uppkoppling så du blir fattig och inte har råd med skivor

2008-09-08 @ 01:09:31
Postat av: Sandra

micke> men då kan jag ju inte ha internet utanför mitt hus.

2008-09-08 @ 10:47:26
Postat av: Max

Men ändå, är det verkligen värt 300 spänn i månaden bara för att kunna ha internet utanför huset?



Jag tror egentligen att det är bättre att inte bära med sig datorn överallt och inte jämnt ha tillgång till internet, annars blir man bara mer och mer bunden till det :P Det är bra att vara utan dator ibland.

2008-09-08 @ 11:28:59
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

Max> sa ju igår att man kan välja att betala för endast en dag :p vilket kan vara bra eftersom jag inte vill betala i onödan t.ex när jag är hemma. men vill man ha med den någongång så kan man ladda på och så har man internet i en dag/vecka/månad. de väljer man ju själv.

2008-09-08 @ 15:24:18
Postat av: Max

Sant! men blir inte det typ dyrare?

2008-09-08 @ 16:25:23
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

max> beror väl på hur ofta man laddar på? kostar 29 för en dag och de kommer ju inte vara speciellt ofta man använder datorn utanför huset?

2008-09-08 @ 16:50:47
Postat av: Max

:S:S:S::S:S:S Det skulle jag aldrig betala och så måste du köpa dongelskiten med

2008-09-08 @ 17:21:41
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

Max> JA men de är du OKOKOK låt mig köpa om jag vill :'(

2008-09-08 @ 18:37:46
Postat av: Max

ok förlåt *cut

2008-09-08 @ 21:30:00
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0