Kom änglar

Måste plugga! Måste skriva ovanlig hyllningsdikt. Hur gör man en ovanlig hyllningsdikt? Hatar det! Ska plugga lite annat också. Och jag har blivit av med ett papper som jag måste ha. AAAAAARGH! Orkar inte fråga om ett nytt, har redan fått två stycken. Dumma mig!

Idag var jag inte i skolan. Åkte med Lasse till Höör då för han behövde lite hjälp + att jag får lite pengar HeHe! Lyssnade lita på Lars Winnerbäck för de var så sjukt längessen jag lyssnade på honom. Känns lite dumt att jag inte såg honom live i år för det är ju jättetradition för mig att se honom minst en gång per år. Fast sen och andra sidan så är hans senaste skiva inte sådär otroligt jättebra + att publiken är ju lamast någonsin. De som brukade vara så bra!

Lars Winnerbäck - Kom änglar


Lyssnade lite på Kent också! Det var också ganska längessen. 2005 var jag ju lagom besatt av dem men nu har jag nog tröttnat ganska mycket. Så kan de gå! Fast nu när man lyssnar är det sådär, Åh, vad bra igen. Vissa texter är ju att dö för! Fast varje gång jag lyssnar på Kent blir jag emo_tjej_90 haha. Jaja, nu ska jag äta daimtårta gott eller hur ;);););) Hejdå.

Kommentarer
Postat av: PAAATE

Daimtårta äger =O

2008-09-15 @ 23:45:44
Postat av: Max

MMMMMM GOTT

2008-09-16 @ 00:36:52
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0