Klad hezt



Såhär glad är jag idag! För jag är ensam hemma inatt så jag kan sjunga massor! Det gillar jag. Vad jag också gillar är att jag har cola hemma och de har jag nästan aldrig mer nu för tiden happi happi.

Idag slutade vi typ halv tolv, egentligen slutade vi tolv men vår lärare kom in och "Kan inte ni gå snart...?" Haha. Värdelösa är dem. De vill alltid att alla ska hem, typ så de kan dricka sitt kaffe i lugn och ro. Skitbra skola;) Men najs ändå för då slutade vi ju en halvtimme innan!

Justde! Fick ju smink av Marie (vår lärare på make up!) Haha hur gulligt var inte de då! De som blev över skulle hon lotta ut sen typ haha. Jättesött. Orkar inte ta kort på de med kameran så jag cammade dem istället men vad gör de!



En liten... spegel? Med en borste!



och en ögonbrynspenna! min besattnesshet! de gillar jag! hatar mina ögonbryn för de är
så ljusa så vad hade jag gjort utan mina pennor?</3

Jaaaja. Så är de! Nu ska jag ta lite cola. Wopedo.


tjaaaaaaaaarå.

Kommentarer
Postat av: Max

Gratis prylar ftw!

2008-09-19 @ 18:35:11
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Nina

Du är så söt på fotona. :D

2008-09-22 @ 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0