Kat(t)en Kate

Mamma gjorde några konstiga grejer som var så jävla goda och söta! Typ skitgott!





Haha gissa vad det är... :D

Jaja, nu har jag precis vaknat eller, faktiskt för en halvtimme sen. Vill se någon film... eller en serie. :( Why lord why! Blir så ledsen! Argh. Och ... nu kom en katt, haha, såhär ser de ut när det kommer en katt.



Det är alltså utanför mitt fönster. Hon brukar springa till ena hörnet av fönstret när passienerna är nerrullade bara för då ser hon om jag är där haha, så då måste jag ju släppa in henne. Annars får man ju dåligt samvete. Alice kan man ju i alla fall ignorera för att man låtsas att man inte där... HEHE. och nu står hon där igen och tittar på mig... :(

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, vad var det där för konstiga saker?

2008-09-22 @ 15:11:41
Postat av: Sandra

nina> aSGOTT måste bjuda ig när jag hälsar på:D

2008-09-22 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0