Is there anybody out there?

Wazzaaap!

Nu är jag tillbaka efter en och en halvtimmes träning! Har precis duchat och lagat makaroner de var naaajs! Är ganska trött nu så ska stax lägga mig haha! Det gick faktiskt ganska bra på träningen! Dog inte lika mycket som jag förväntade att jag skulle göra för att vara så sjukt otränad man någonsin kan vara. Men de var inte precis INTE jobbigt. Haha! Tur jag hade Mattan med mig, det blir så mycket roligare då :) Imorgon ska vi dit igen och köra ett boxpass! och på fredag blir det intervall igen! Kul :)

Gick till skolan idag. Ibland måste vi dit för att ha mentorstid osv men haha hade vi mentorstid? NAEJ. Vi fick ett försäkringspapper sen skulle Ditta dricka kaffe så försvann hon. Hade kunnat gå hem då för när hon försvinner finns de inte så stor chans att man hittar henne igen. Men satt kvar och tittade på lite parodier med Camilla till klockan 12 då jag tog bussen hem.

Imorgon börjar jag 12 med svenska b. Kul att sista bussen till L-krona går 09:15 så jag är där 09:40 typ. :P Kunde inte flytta ner idrotten eftersom Dagge inte var där på förmiddagen, lite synd för det hade varit perfa! Jaja! What to do what to do! Nu ska jag se på ett avsnitt av a shot at love haha sen ska jag sova! NAAITI.

Kommentarer
Postat av: Max

Tränarnörd :P

2008-09-04 @ 10:07:11
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0