Hoppípolla



Idag hade svenska b samt idrott. Dagge kom en halvtimme försent så vi fick roa oss på något sätt innan haha. Bland annat skulle Camilla göra kullerbyttor! De var hon tydligen inte så bra på så hon fick öva lite på gräset!




Haha! Baklänges kullerbyttan! Vilka skills! Sen kom Dagge i alla fall och så skulle de springa några varv runt en sån friidrottsbana ni vet. Vad de nu heter. Jag orkade inte vara med eftersom jag hade (har) sjukt mycket träningsvärk i benen från igår haha. Så jag gick 4 varv istället och lyssnade på KATEN! mmm!



Den mest poetiska bilden på Camilla so far! Vinden i håret och allt HAHA







Inga ord om resten av bilderna! Annars så har jag avbokat boxen idag eftersom Mattan inte orkade det idag och jag vill verkligen inte vara där själv eftersom man ska vara typ två och två :P Så naejtack. Fast imorgon ska vi dit:) Har även fått en skiva så ska åka och hämta den nu på ICA. Sen se a shot at love;) Hann aldrig se igår för det började åska och då stänger jag alltid ner min dator för den kraschade ju en gång. ARGH! Aldrig mer!



Kommentarer
Postat av: Max

Laptop <3

Man ska träna när man har träningsverk hörru klenis.

2008-09-04 @ 18:54:15
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

håll käft:@

2008-09-04 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0