HMMMMM

Tja!

Träffade Sara och det var jättekul! Längessen vi träffades och de kändes jättenaturligt ändå. Den senaste tiden då jag träffat henne korta stunder som på buss och så vidare så har de alltids känts så konstigt som att jag inte har något att säga till henne eftersom vi inte "känner" varandra mer. Men idag var de jätteskönt och de var precis som vanligt! Hon skulle dessutom fråga lite folk om de var sugna på en Jason Mraz biljett och de är nu bestämt att jag ska gå med dem.

Kom hem åtta, lagom i tid till top model;) Och nu är det slut, vad ska man göra nu! Har varit sjukt sugen på cider (haha?) hela dagen så imorgon på min lediga dag... hehehehe, ska jag till netto och köpa cider! Mmmmm!

Sen vet jag inte vad jag mer ska göra i morgon. :( Kanske borde åka iväg till skånetrafiken och ladda på mitt rabattkort för de hinner jag väl inte på lördag. Så jobbigt att åka tåg och fixa på en lördag då mitt tåg inte går varje timme:( JAAAJA, nu ska jag vara lite social eller något, Kate står och gnäller vid dörren iaf...



Haha tröttsandra och utan luggsandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0