High hopes

Woho hej.

Är i skolan och gör ingenting. Jo lyssnar på pink floyd på youtube, ;) Vet inte alls om vi har lektion eller inte för vår skola är lite som den är haha. Men det gör inget den är ganska bra ändå. Tur man får låna datorerna i alla fall, det är najs. Bra att jag alltid har mina hörlurar med mig också. :P

Idag redovisade vi. Vi ägde! Såklart! Ne men var bara tre grupper som redovisade haha, det är fan illa! Knappt någon som ens visste att vi skulle redovisa. Sjukt bra!

Hmmmhmm slutar inte förän kvart i fyra det är ju jättelänge tills dess. Vi ska ha Ulla iag haha! Hon är så kul. Meen nu ska jag kolla lite mer på pink floyd tjaaaro.

Kommentarer
Postat av: Max

lol du smsa med mig <3

2008-09-09 @ 17:16:23
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0